07 January 2018

My First Skincare & Makeup Class


Throwback my first skincare & makeup class dengan cikgu-cikgu sekolah termasuklah GPK. Tahun 2016 semasa mengandungkan Umar 7-8bulan. Sarat pun masih boleh buat kerja Mary Kay.

Masa ni saya baru lagi dalam Mary Kay dan kelas ini diconduct oleh my SD, kak Issy & saya hanya observe menjadi pari-pari. Hihi. Disinilah proses pembelajaran bermula! Selepas tu semua kelas saya handle sendiri, nak taknak kena juga belajar, reti tak reti pun saya kena juga buat for my beloved customers 😘

Dari sekecil-kecil perkara iaitu cara susun atur, preparation barang-barang before ke kelas, cara nak bercakap, cara nak consult kulit customer, semuanya saya tiru 1-1 my senior buat. Terima kasih Kak Issy rajin melayan saya buat skincare class masa ni, maklumlah budak baru hahaha gelabahnya kemain lagi, memeningkan kepala juga. Tapi saya buktikan saya anak murid yang baiklah kononnya lah, saya jadi your 1st offspring, Alhamdulillah.

Banyak sangat kenangan dalam Mary Kay ni walaupun saya masih baru belum pun 2tahun.

Selepas habis kelas scc saya yang pertama ni, kakak ipar saya membuat keputusan untuk daftar sebagai Beauty Consultant Mary Kay juga. Dan saya berjaya bantu dia dapatkan kulit wajah yang sihat, ini memang saya lihat depan mata sendiri, selalu jumpa dan dari situlah saya tengok hasil perubahan baik kulit kakak ipar saya ni.




Jadi ada sesiapa disini yang nak mencuba produk Mary Kay secara percuma?
Boleh terus je whatsapp saya macam biasa, kita set masa & kita berspa bercantik-cantik, awak nak personal atau grouping pun boleh. Yang penting semua PERCUMA!


Nur Suaidah
Sales Director Mary Kay
019-7443979

No comments:

Post a Comment