07 January 2018

Welcome back my oldies blog!

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah setelah hampir 5 tahun saya stop berblogging, kini saya kembali menaip blog. Haha saya rasa macam saya syok sendiri tapi takpa, insyaAllah ramai yang akan membacanya. Saya kongsikan sedikit perjalanan kehidupan saya dalam masa 5tahun saya dah stop berblogging ni;

Saya stop blogging before saya berkahwin.
Saya ada buat blog lain khas for myself masa tu dah tunang.
Saya guna blog lama saya, tapi all posts yang lama dalam 600 lebih entries, saya jadikan draft semula. Dan saya tukarkan url blog saya, dulu saya gunakan kupasrah.blogspot.com, now dah jadi suaidahbachok.blogspot.com
Saya berkahwin pada 16 November 2013 dan ramai juga rakan blogging yang masih saya contact sampai sekarang ni, active di facebook! Thanks fb haha
Saya dah ada anak 2orang bernama Hannan Aisya & Umar Hakeem setakat ini dan bakal bertambah pada masa akan datang, insyaAllah.

Saya sekarang bekerja sebagai perunding kecantikan Mary Kay, jadi blog ini saya akan kongsikan dengan korang semua pasal Mary Kay dan kehidupan saya. Pasti ramai yang dah tahu pasal Mary Kay kan sebab Mary Kay ni adalah satu brand yang sangat famous pada masa sekarang.

Mary Kay TOP5 Global Skincare Brand.

So ya! Tidak dinafikan lagi kefamousan dan keberkesanan produk ini.

Yang nak dapatkan konsultasi kulit, nak booking skincare & makeup class pun boleh je terus contact saya. Ada no telefon saya bagi, whatsapp sahaja saya, saya sentiasa bersedia membantu korang semua.



Nur Suaidah
Sales Director Mary Kay
019-7443979

No comments:

Post a Comment