25 October 2021

Saya Dealer Public Gold

 Hai Assalamualaikum semua.. Saya secara rasminya saya telah bergelar Authorised Dealer sejak 2015 di sebuah syarikat pengeluar emas pelaburan terbesar di Malaysia, Public Gold. Saya merupakan dealer aktif dibawah rangkaian #G100Network. Sebagai dealer aktif, saya mahu konsisten menyebarkan manfaat ilmu emas dan kewangan kepada semua golongan masyarakat.




Dari sudut pengalaman berguru dengan ramai mentor di dalam G100 dan keluarga besar kami memiliki ratusan ribu penyimpan emas diseluruh Malaysia dan juga luar negara, dari pelbagai latar.

Emas dapat membantu mereka menyelesaikan masalah kewangan, antaranya:
1. Kerja bertahun-tahun tapi masih tiada wang simpanan yang cukup.
2. Penyelesai masalah wang simpanan sentiasa bocor dan mengurangkan masalah boros berbelanja.
3. Simpan duit nak naik Haji bertahun-tahun tapi masih tidak cukup, dengan emas segalanya tidak mustahil.

Jangan risau... bimbingan saya adalah PERCUMA. Anda tidak perlu membayar satu sen pun kepada saya kerana syarikat Public Gold telah memberi royalti (insentif) kepada saya.

Jika anda berminat untuk mendapat bimbingan percuma dan menjadi penyimpan emas yang berilmu boleh hubungi saya di www.wasap.my/60197443979

'Save Gold Today, It Will Save You Tomorrow'


Nur Suaidah Bachok
Star Master Dealer Public Gold
PG00056384

No comments:

Post a Comment