25 February 2018

Promo 55 Tahun Mary Kay & Special CNY 2018

Start daripada 17haribulan tak silap saya sehingga 23haribulan, setiap hari ada item tertentu yang ada diskaun hebat Mary Kay berikan kepada semua beauty consultant Mary Kay dan pelanggan setia produk Mary Kay. Promosi yang sangat berbaloi dan buat orang tak senang duduk sebab banyak sangat order yang masuk, Alhamdulillah.

Terima kasih buat semua vvip customers saya yang grab promosi-promosi selama 8hari promo berlangsung. Ada beberapa item yang Out Of Stock satu Malaysia walaupun belum berakhir promosim terutamanya Oil Free Hydrating Gel yang oos dalam masa 30 minit sahaja! Haha memang menggila rakyat Malaysia dengan produk Mary Kay. Im very happy bila tahu OFHG oos masa tu, tak mampu nak marah tapi ketawa hihi.

Kepada yang nak menjadi VVIP customer saya, boleh terus whatsapp saya tau, lebih mudah saya nak consult, guide dan berkomunikasi dengan korang. Klik sahaja ini: www.wasap.my/60197443979

Diantara produk-produk yang termasuk dalam promosi Daily Special CNY 2018 adalah:
1) Botanical Effects Invigorating Scrub
2) Timewise Repair Volu-Firm Day Cream with SPF30
3) Makeup Finishing Spray by Skindinavia
4) Believe + Wonder Paint The Sky
5) Foundation Primer Gel SPF15
6) Timewise Repair Volu-Firm Night Treatment with Retinol
7) Oil Free Hydrating Gel
8) MelaCEP Plus Ultimate Serum

No comments:

Post a Comment