12 April 2018

Promo Mary Kay Bulan April

Salam semua, apa khabar? Saya try nak konsisten menaip blog tapi ada sahaja kekangan terutamanya my blog tak boleh nak upload new photos from my phone. Entahlah kenapa, buka thru laptop pun tak lepas nak scroll pictures dalam laptop 😢

Apapun, im here again! Typing and still typing...

Harini saya nak share mengenai promosi bulan april yang memang everymonth syoklah promosi sampai rambang mata-mata kami ni 😂 So jom kita tengok promosi april yang menarik.

Botanical Effects
Botanical Effects. Buy3 & get 2 Free Items!


Macam yang pernah saya kongsikan bersama korang, saya bermula dengan Mary Kay adalah dengan full set Botanical Effects ini. So saya memang recommended golongan berusia 18-24tahun menggunakan set ini untuk kulit wajah masing-masing sebagai penjagaan kulit wajah. Menggunakan bahan-bahan botani (nama pun botanical hehe), selamat insyaAllah & buat golongan yang kulit muka breakouts gara-gara bahan kimia merbahaya, jom dapat konsultasi kulit dengan saya. Saya akan suggest bergantung masalah kulit awak & juga bajet yang awak ada 😉

Untuk respon yang sangat pantas dan lebih mudah kita berkomunikasi, direct whatsapp saya www.wasap.my/60197443979. Saya akan guide satu persatu.

Yang berminat untuk booking skincare & makeup class bersama saya Sales Director Mary Kay, pun boleh dialu-alukan. Personal/group pun tiada masalah tauuuu, iols okay je 😉


No comments:

Post a Comment