14 April 2018

Mary Kay Career Conference 2018 Malaysia & Singapore




Career Conference 2018: Setia Alam Convention Centre.
Ini adalah kali kedua saya join event terbesar Mary Kay, pertama kalinya Seminar I Can 2017, dan ini adalah Career Conference 2018. Tak sabar sangat-sangat nak pergi next Seminar 2018 pada September nanti, permudahkan ya Allah.

Apa yang bestnya Career Conference 2018 kalini? Alhamdulillah saya dapat naik pentas untuk New Debut as Mary Kay Independent Sales Director. Berdebar apabila diberitahu cc kali ini saya akan dapat naik pentas dihadapan 5000 beauty consultants malaysia & singapore tau. Bangga & sangat bersyukur dengan seluruh Unit saya iaitu Amaryllis Unit. Gambar kat atas tu saya pakai suit Sales Director lah tu, bertudung biru. Doakan saya naik pangkat menjadi Senior Sales Director pula bertudung pink selepas ini 😊

Bersama SD kak Hasanah di Ballroom3 sebelum bermula sesi bersama semua Sales Director keatas sahaja.


Bersama President of Mary Kay Asia Pacific, KK Chua. Sangatlah humble orangnya & pandai dah cakap malay hehe. Thanks a lot for a tips!


Bersama SD kak Ija dari Kuantan Pahang.


Bersama my beloved senior, kak Issy. Thank you kak untuk hadiah bunga ori 3kuntum ni. Orang kata maksudnya iloveu & mestilah iloveutoo! 😘



Last! My Award! Alhamdulillah & congratulations to all Amaryllis Unit members ❤️


No comments:

Post a Comment