12 April 2018

Perkara Baru Setiap Hari

Sekarang saya sedang cabar dan usaha untuk melakukan perkara baru pada setiap hari. Jumpa new customer, new prospect everyday. Pegang kuat orang kata, nak berjaya kena usaha. Bukan kau hehari pandang telefon up status blabla, tu kau kata usaha ke? Patutlah kejayaannya pun sekadar itu sahajalah.

Saya banyak berfikir tentang kerjaya saya sebagai seorang Beauty Consultant Mary Kay, nak duduk diam tunggu gaji masuk everymonth ataupun dalam masa sama sales saya power dan team juga semakin power. Permudahkanlah ya Allah, limpahkan kami sekeluarga dengan rezeki berkat yang berpanjangan ❤️





Hari ini saya berjumpa kawan lama dirumahnya. Dia pun Sales Director Mary Kay macam saya juga, kami berlajar bersama, berkongsi idea bersama walau hakikatnya kami berdua berbeza Area.

Jom orang Muar, orang Tangkak & orang Batu Pahat, kita sesama pulun yok! Jom siapa nak jadi my power partner, nak bergerak bersama! Buat betul-betul dengan guide dan mentor adalah berbeza sekiranya awak sorang diri. www.wasap.my/60197443979

Sama sama jadi beauty consultant, sama sama move up career path, sama sama jadi Sales Director jom! 

No comments:

Post a Comment