14 May 2020

My experience with Mary Kay Youthfinity Set

Saya pengguna tegar produk Mary Kay sejak Ogos 2016, lebih kurang 4tahun penggunaan secara konsisten setiap hari. Jarang jarang nak jumpa saya missed menggunakan produk Mary Kay sebab saya jenis obses sukakan kecantikan dan penampilan diri yang terbaik. Okay so bila saya start menggunakan produk Youthfinity Set ini, jawapannya adalah sejak awal December 2019 iaitu ketika saya habis berpantang anak ketiga saya, Luth Hafy. Saya mulakan dengan Serum Youthfinity, orang panggil set ini set mak datin, so serum ini juga adalah serum mak datin lah hehe. Kenapa mak datin? Sebab harganya yang mahal, setanding dengan bahan yang digunakan didalam set youthfinity ini.

Set Youthfinity ni ada Creme, Eye Creme, Serum dan juga Facial Oil sahaja. Tiada pencuci muka tau, so jangan pelik kenapa dalam gambar ataupun google takde menunjukkan cleanser Youthfinity ini. Okay kat bawah ni nanti saya letakkan gambar full set youthfinity ini, set ini sekarang adalah set terbaik yang pernah Mary Kay ada, the best for me, produknya sangatlah best tau. Moist, tidak berlekit, tidak berminyak, ringan, kesan sangat cepat dan wangiiiii haha. Perfectlah senang cerita, memang the best!

Inilah full set Youthfinity. Ada 4item sahaja. Set terbaik yang pernah saya gunakan


Saya bermula dengan serum Youthfinity dan bila pakai tu dalam masa seminggu dah nampak perbezaan, masa tu rasa dah cantik sangat dah kulit. Tapi sebab nak semakin cantik, saya tambah pula Creme Youthfinity dan Eye Creme. Hahaha amazingggg! Lagi superb terasa kulit ni, syukur sangat masa tu hingga kini, kulit jauh lebih mulus dan lembut sangat. Tiada lagi rasa kering atau tegang, kulit persis kulit bayi, bezanya cuma saya ada jeragat dan tahi lalat dan parut lama akibat jatuh. Haha hebatnya Mary Kay boleh keluarkan produk ini, lebih Maha Hebat Allah kerana menciptakan bahan-bahan yang pakar akhirnya jumpa bagus untuk kulit kita manusia ini. Subhanallah.

Tak lama selepas itu, Facial Oil pula munculkan dirinya di pasaran Malaysia setelah beberapa bulan dipasarkan di Amerika Syarikat dan negara-negara lainnya. Saya dengan yakinnya menambah Facial Oil ini sebab taknak ketinggalan, malah dah jatuh cinta dengan set Youthfinity ini, menjadikan saya nak lengkapkan regimen Youthfinity ini untuk rutin siang dan malam saya. Tak sia-sia duit yang dilaburkan, hasilnya super lumayan. Korang takkan rasa rugi mencuba set ini. Paling saya tak sangka sebenarnya adalah bab kecerahan kulit. Bila saya scan kulit saya untuk dianalisis, hasilnya adalah kulit saya 2 tona lebih cerah dari sebelumnya. Pastilah saya happy kan, cerah dengan sihat, bukan cerah yang memudaratkan kulit saya. Alhamdulillah.

Siapa yang sesuai menggunakan set Youthfinity ini?
Golongan 30an dan keatas. Golongan yang dah ada tanda-tanda penuaan diwajahnya dan juga yang tampak tua daripada usia sebenar. Golongan yang mempunyai kulit kering juga saya sangat sarankan untuk menggunakan set ini supaya kulit menjadi jauh lebih lembut dan licin.

Berapa harga set Youthfinity ini?
Serum berharga RM599, Creme RM699, Eye Creme RM499 dan Facial Oil berharga RM599. Ya mahal, terkejut kan? Saya juga terkejut melihatnya masa awal-awal set ini dipasarkan. Saya langsung tidak menyangka saya mampu memilikinya. Ada dua tips: pertama dapatkan ia secara diskaun harga ahli Mary Kay 30-40% diskaun diberikan. Keduanya dapatkan secara percuma sahaja.

Ya jangan marah sebab saya dapat percuma 1 serum Youthfinity kerana berjaya menjual 5 botol serum youthfinity pada bulan November 2019. Saya sahut cabaran company, dan saya dapat hasilnya. Saya juga dapat percuma 1 Creme dan 1 Eye Creme daripada company kerana capai cabaran company juga. Hehe itulah rahsianya!

Nak dapat diskaun @ percuma sahaja set youthfinity ini? Korang kena direct whatsapp saya, supaya saya boleh bantu korang dapat kulit cantik sekaligus dapat harga yang murah. Click sini tau untuk terus whatsapp saya https://wa.me/60197443979









Ini semua antara testimoni-testimoni yang korang boleh tengok hasilnya. Hasilnya memang cepat, sesuai untuk korang yang nak cepat, nak cepat dan nak cepat cantik. Hahahaha. Okaylah pape roger ya! Saya sentiasa available di whatsapp dan facebook saya. Nur Suaidah.

No comments:

Post a Comment