09 January 2021

Youthfinity Mary Kay Set

 Hai assalamualaikum, lama sangat saya tak menaip entry baru, lama bersawang. Sejak beberapa bulan ini saya ada dapat beberapa soalan daripada strangers berkenaan Youthfinity Set. Atau sangatlah famous dipanggil set mak datin kerana harganya yang premium. Kenapa premium? Ya dah semestinya sebab bahan didalamnya juga sangatlah susah nak didapati tau.

Nak baca lebih lanjut pengalaman saya dengan Youthfinity Set ini, saya dah pernah berkongsi pengalaman saya tau. Boleh baca disini - click sini.

Untuk pengetahuan korang Eye Cream dan Face Cream dalam set Youthfinity ini akan dihentikan jualannya di Malaysia but diteruskan dinegara lain kerana sambutan terhadap dua item ini tidak dapat menampung kos shipping dari Korea yang mahal harganya. Tapi berita baik untuk semua, Facial Oil Youthfinity dan juga Serum Youthfinity akan ada seperti biasa kerana permintaannya yang tinggi di Malaysia. So sesiapa yang memang dah pakai Face Cream, sila dapatkan stok anda sebelum ianya kehabisan di Malaysia.




Saya share gambar saya setelah menggunakan Set Youthfinity ini. Best lah, semestinya best. Sudahlah masa tu saya dapat free semuanya, lagilah bertambah happy saya ni. Cuma Facial Oil sahaja yang saya beli guna duit untung jual Mary Kay. Haha jimat teruk kan? Alhamdulillah.

Awak-awak semua yang baca blog saya ni, kalau berminat sangat nak try Mary Kay produk tapi dengan harga jauh lebih murah, korang boleh daftar sebagai consultant. Sama ada nak sama-sama jana pendapatan tambahan ataupun nak pakai sendiri sahaja, pun boleh tau.

Siapa taknak kan kalau dapat jauh lebih murah?

Saya sendiri dah merasai apa yang korang rasa kena beli sekelepuk harga yang agak tinggi untuk dapatkan set penjagaan kulit wajah Mary Kay. Tidak kisahlah sama ada menggunakan Botanical Effects atau Timewise3D atau Timewise Repair atau Lumivie atau Clearproof Acne mahupun Youthfinity itself. Korang kena tahu yang bila kita daftar jadi consultant, kita akan dapat benefit as consultant.

Best ke Wow?

Sekiranya berminat untuk sama-sama dapat kulit yang cantik dan juga jana income tambahan dikala pandemik ni, jom whatsapp saya ya. Saya guide macam mana caranya.

Register hanya bermula dengan RM20!

Murah sangat dan pastikan ianya berganda menjadi 2000 mahupun 20000. Klik sini tau untuk terus whatsapp saya https://wa.me/60197443979.


Love,
SD Suaidah
Mary Kay Independent Sales Director

No comments:

Post a Comment